Tentang JBT





Tentang JBT


JBT adalah singkatan kepada Japan Budget Trip bertujuan untuk menyediakan dan meyelaras percutian idaman anda ke Negara Matahari Terbit dengan harga yang sangat murah dan berpatutan. Terdapat tiga pakej utama yang ditawarkan iaitu JBT Customized Private Trip, JBT Private Trip serta JBT Open Trip.

 JBT Customized Private Trip 
JBT Customized Private Trip merupakan satu pakej dimana anda bebas untuk memilih sebarang itinerari serta lokasi pilihan malahan bilangan hari juga ditentukan oleh anda. Ianya sangat sesuai untuk percutiaan bersama keluarga atau bersama rakan-rakan secara peribadi tanpa melibatkan orang lain. Percutian ini boleh dipilih dengan kadar minima 4D3N dan bermula dari 4 orang,  anda bebas merancang percutian anda mengikut acuan anda sendiri.

JBT Private Trip 
JBT Private Trip merupakan satu pakej 6D5N atau 5D4N yang telah dirangka untuk percutiaan keluarga atau bersama rakan-rakan secara peribadi tanpa melibatkan orang lain. Dengan minima 4 orang, anda boleh merancang percutian dengan itinerari yang telah dicadangkan. Tarikh boleh dipilih sepanjang tahun di lokasi-lokasi terpilih sekitar Tokyo, Osaka dan Sapporo.

JBT Open Trip JBT 
JBT Open Trip JBT bermaksud, apa-apa pakej yang ditawarkan didalam laman ini. Had minima umur peserta utk menyertai OTJ adalah 7 tahun dan keatas. Trip ini akan menggabungkan peserta dari pelbagai lapisan didalam trip yg dirancangkan. Kelebihan trip ini terletak pada konsepnya yang murah dan juga peserta berpeluan mendapat kenalan baru yang turut serta bersama trip ini. Trip ini akan menggunakan kenderaan awam sepanjang trip dan dengan ini peserta dapat merasai pengalaman menaiki keretapi bawah tanah seperti orang tempatan.

Maklumat untuk dihubungi: 
Whatsapp/sms : 0137287178
Emel : japanbudgettrip@gmail.com
Facebook : https://www.facebook.com/japanbudgettrip
Instagram : https://instagram.com/japanbudgettrip